God jul

Klänning, Shock / Strumpbyxor, Kappahl 
 
Nu är det äntligen julafton, som jag har väntat! Idag ska jag fortsätta ha det allmänt nice och äta massa julgodis, dricka julmust, äta julbord och öppna julklappar. Min farmor kommer hit lite senare idag och det är då vi ska äta julmaten och ge varandra julklapparna c:
 
Nu hade jag tänkt att fortsätta mysa och äta godis samtidigt som jag lyssnar på julmusik. Här nedan kan ni höra min favoritjullåt. Det är My Chemical Romance cover på All I want for christmas is you. Så himla fint!
 
Hoppas att ni har en fortsatt fantastisk julafton och att ni firar den på bästa möjliga sätt med bra människor. God jul på er!♥

Kommentarer
Ella

Åh, det är en av de få jullåtar jag gillar... God jul Ellen! :)

2013-12-24 | 18:34:39
Bloggadress: http://sockervaddstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback