Håkan Hellström på Hovet #1

Förra lördagen, alltså den 14 december, så var jag, Kanilla och Mina på Håkan Hellström konserten på Hovet. Vi hade inte fått tag på några ståplatsbiljetter men att se Håkan från sittplatserna var inte så dumt ändå. Att uppleva en konsert från sittplatser är annorlunda än vad jag är van vid då jag brukar stå ca tio meter från stängslet. Det är liksom två olika konsertupplevelser då och det går inte riktigt att jämföra dem (även om ståplats alltid är bäst). Men konserten var såklart lika fantastisk trots att vi inte var så nära Håkan. Hela han är ju underbar så som ni nog förstår så älskade jag konserten väldigt mycket :D 
 
 
Jag tog väldigt mycket bilder men på grund av det långa avståndet till scenen blev inte alla bilder så bra. Ni kommer att få se några av bilderna i två omgångar och här är första dosen av den fantastiska Håkan Hellström:
 
 
På tal om Håkan, för någon dag sen skrev han på hans hemsida att han kommer att ha en enda konsert nästa år och den kommer vara i Göteborg. Jag blev superglad när jag läste det och jag fick tag på en biljett idag när de släpptes. Så i juni nästa år ska jag se älsklings-Håkis för femte gången!
 
Ha en fortsatt fin kväll!♥

Kommentarer
Johanna

han är verkligen finast alltså ♥

2013-12-21 | 11:22:25
Bloggadress: http://overklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback