Outfits 2013 Januari - April

Nu är snart 2013 slut och om mindre än en vecka rullar 2014 in. Galet eller hur!? Jag tänkte i alla fall göra en liten tillbakablick av året som gått genom att gå igenom hur jag sett ut. Hoppas ni tycker att det är lite intressant. Vi börjar med Januari till April.
 
Januari
I Januari såg jag ut lite såhär och så köpte jag denna klänning på Shock. Från stunden då jag provade den så förstod jag att vi skulle leva ett lyckligt liv tillsammans och jag hade rätt för den är min favoritklänning och har använts flitigt under året.
 
Posade på skoltoaletten väldigt mycket. Hade ganska basic kläder med jeans, randiga tröjor och skjortor. Jag insåg också precis just nu att jag inte bytt mobilskal sen jag fick detta under julen 2012...
 
Februari
Jag bytte skosnören till dessa lila-blå och hade jeansjacka (!) en dag i början av februari. Antingen så trotsade jag kylan och var en hårding eller så var det faktiskt nästan varmt, vad tror ni?
 
Klippte håret och färgade det lila (jag saknar den där färgen väldigt mycket). Sprang även runt i nylontights mitt i vintern och använde mitt halsband med ögat i princip varje dag.
 
På sportlovet drog jag till Idre med familjen. Hade på mig min kigurumi varje sekund som jag var inne i stugan och när jag var i backen rockade jag den där andra outfiten. (Observera ironin med swag-kepsarna, tack!)
 
Mars
Det blev tillslut lite vår så jeansjackan var på hela tiden och ibland även mina converse.
 
Köpte både randiga tröjan och skjortan under den. Just den randiga tröjan var nog mitt mest använda plagg under våren, hade på mig den så himla mycket.
 
Var mest blond under Mars (undantag i början av månaden när det var uttvättat lila-grått). Ville väl ha lite sommar så hade min blomsterkrans på mig väldigt ofta och så köpte jag även mina solglasögon.
 
April
Jag, Kanilla och Mina gjorde "Ta mig till kärlek" tröjor inför Håkan Hellströms skivsignering. Under denna månad klippte jag även raklugg hemma i badrummet eftersom jag hade sjukt tråkigt en eftermiddag. Den blev lite sne men hallå, yolo.
 
Så här såg jag ut när jag träffade Håkan och han signerade min skiva. Han pratade med mig och undrade vilken min favoritlåt på nya skivan var och jag svarade "Alla", även fast jag bara hade hört två eftersom jag var i chock och inte riktigt visste vad som hände. Han skrattade och sa "Alla, det är bra det", och så han log mot mig. Åh det var så himla fint!♥
 
Resten av året kommer lite senare. Vi hörs!♥

Kommentarer
Johanna

åh så fint!
har också en sån klänning och den är verkligen helt underbar ♥

2013-12-27 | 12:56:10
Bloggadress: http://overklighet.blogspot.com
Ma-yo

Så fina outfits!
Det är så fint när du skriver om Håkan, det märks verkligen hur mycket du tycker om honom ^^

2013-12-27 | 13:24:49
Bloggadress: http://pinkpoetry.blogg.se
Rin (^-^)/

Fina outfits~

2013-12-28 | 19:40:47
Bloggadress: http://pastelrinchan.blogg.se
ellenlundis

Fina outfits-bilder! :D

2014-01-01 | 16:45:37
Bloggadress: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback