Pierce the veil och Bring me the horizon #1

Den femte december var jag på konsert på fryshuset och de som spelade var Bring me the horizon och deras förband Pierce the veil. Jag älskar båda dessa band sjukt mycket så ni förstår nog hur glad jag blev när jag fick reda på att båda skulle spela på samma kväll (jag sprang omkring, skrek och skakade av lycka).
 
Jag hade redan sett Bring me the horizon en gång tidigare (när de var här i maj) men det här var första gången jag såg Pierce the veil. Kvällen var helt sjukt fantastisk och båda banden var så himla crazy bra! De spelade några av mina favoritlåtar och allt var helt allmänt underbart :D
 
Självklart tog jag många bilder och jag tänkte lägga upp några av dem i två olika blogginlägg. Här är första omgången:
 

Kommentarer
Ella

Men usch vad avundsjuk man blev nu då... Hade så gärna varit där fast jag kunde inte :( men bmth kommer ju till Bråvalla i sommar så jag får se dom då istället :)

2013-12-16 | 00:12:49
Bloggadress: http://sockervaddstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback