Tankar om 2013

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Jag gjorde mycket jag aldrig gjort förut, tex så var jag på konfläger, demonstrerade på 8 mars mot patriarkatet och för feminismen, gick på festivaler, åt enbart vegetarisk mat, smakade marshmallowfluff (väldigt flummigt men också gott), träffade Håkan osv.
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Yes! Jag har fortsatt att äta vegetariskt och kommer göra det så länge som jag bara kan.
 

Vilka länder besökte du?
Jag har bara varit i Sverige men har ändå rest runt och besökt olika ställen. Jag har tex varit i Idre, Göteborg, på Vässarö, i dalarna och Stockholm såklart.
 
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Var på konfläger och kramade Håkan Hellström.
 

Vad önskar du att du gjort mer?

Varit mer med människor som gör mig glad och får mig att må bra och varit mindre med människor som får mig att må dåligt.
 
Blev du kär i år?

Ja, blev ju tillsammans med min flickvän♥
 
Hur skulle du beskriva din klädstil?
Högmidjade kjolar, dr martens, magtröjor, jeansjackor, stora hängande örhängen, blomsterkransar, tighta jeans, vingad eyeliner och glitter,
 
Favoritprogram på TV?
Ser ju mest på tv-serier på internet så Supernatural och Doctor Who.
 

Bästa filmen?

Självklart är bästa filmen Känn ingen sorg. Den är baserad på Håkans texter och Adam Lundgren spelar huvudpersonen, så himla fint!
 
Bästa boken du läste i år?

Ett ufo gör entré som är skriven av Jonas Gardell. Alla borde läsa den, bästa boken någonsin.
 

Bästa köpet?
Min kamera eller mina låga Dr Martens.
 
Årets bästa låtar?
Kiss the ring - My Chemical Romance
Valborg - Håkan Hellström
Hospital for souls - Bring Me The Horizon
The phoenix - Fall Out Boy
Future - Paramore
Feel - Sleeping With Sirens
 

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Väcktes av familjen på morgonen, var i skolan där jag fick massa kramar och lite presenter av mina vänner, var med Anna och åt tårta.
 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns alltid grejer som kan göra år bättre. Mitt år hade tex blivit betydligt bättre om My Chemical Romance inte hade slutat spela, men det är ju något jag inte kan göra något åt. Jag hade dock velat gå på fler festivaler och rest utomlands till kanske Paris, New York eller London.
 

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, konserter, musiken, konflägret, Håkan Hesllström.
 
De bästa nya människorna du träffade?

Åh det är många! Men till exempel alla från konfen så bland annat Maria, Simon och Anna.
 

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?

Fler konserter och någon resa utomlands vore kul.
 
Högsta önskan just nu?
Att 2014 ska bli bättre än vad 2013 var. Även om det hände grejer som var helt fantastiska, otroliga och underbara så hände det även många jobbiga grejer som förföljde mig under året. Jag vill bli av med det jobbiga och ha mer av det som är fint och bra.
 
Hoppas att ni hade ett bra 2013 och att erat 2014 blir ännu bättre. Gott nytt år några timmar för tidigt!♥

Kommentarer
Karin Lygnersjö

Låter som ett bra år! Diggar att du ändrar hårfärg och är digsjälv :D
Tycker det är bra att du står för att du har flickvän och så med, fler borde våga visa att kärlek inte har med kön att göra :)
God fortsättning :D

2014-01-01 | 14:26:13
Bloggadress: http://karinlygnersjo.blogg.se
ellenlundis

Härliga bilder. Va mycket du har varit med om. :)

2014-01-01 | 16:44:31
Bloggadress: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback