Tillbaka

Hejhej och glad lucia sådär en dag försent!
 
Nu är jag efter två hemska skolveckor tillbaka på bloggen. Jag har haft så sjukt himla mycket grejer att göra i skolan med massa prov, inlämningar och redovisningar så jag inte haft någon tid alls för bloggen. Förra veckan hade jag inte bara mycket att göra i skolan utan även också utanför den eftersom jag en kväll spelade på en konsert med min orkester och en annan gick på en konsert (som jag kommer berätta mer om senare). Detta gjorde att all min övriga lediga tid gick till skolarbete.
 
På helgen var jag dessutom sjuk vilket gjorde att jag inte orkade göra något annat än att se på tv-serier. Sedan så har denna vecka varit minst lika stressig som förra och varje dag (även igår på en fredag) efter skolan har jag behövt sätta mig och plugga ända fram till kl 23. Igår kväll kunde jag lämna in det sista arbetet till min lärare och nu är jag alltså helt klar med alla skoluppgifter för terminen. Det känns som en otroligt tung sten har lyft från mina axlar och jag kan äntligen andas ut.
 
Jag får inte jullov förens den 20:e men nästa vecka ska jag praoa så då slipper jag gå till skolan. Prao brukar sällan vara särskilt roligt men jag hoppas ändå att den här kommer att bli lite kul. Annars behöver jag bara stå ut i fyra dagar så det är okej ändå ^^
 
När får ni jullov?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback