I don't want the world to see me, 'cause I don't think that they'd understand

Oh wow how cool

Klicka på bilden för att se var kläderna är ifrån

Det är den tredje november idag och även fast jag tycker att november är en höstmånad så tror jag ändå att snön kommer att komma snart. Och det är aningen sorgligt för jag vill inte ha kyla utan jag vill fortsätta att gå runt bland alla färgglada löv och inte behöva ha mössa på mig. När snön och vintern är kommen fryser man ihjäl om man har fina kläder på sig (strumpbyxor+kyla=hemskt) och den där tjocka vinterjackan är alltid ivägen och alldelles för varm när man står på bussen i rusningstrafiken. Allt blir bara tusen gånger jobbigare med snön som är vacker att titta på men inte är bra till något mer.
 
Men jag ska inte klaga på framtiden, imorgon fyller jag ju 15 år. Fast samtidigt börjar skolan igen och det ser jag inte alls fram emot. Så jag är därför lite kluven inför morgondagen, presenter är kul men skolan är inte kul någonstans.
 
Aja, ni får ha en fortsatt fin dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback