Mina presenter

Jag hade en väldigt bra födelsedag igår och jag vill passa på att tacka för alla gratulationer och även visa vad jag fick för paket :3 Det som är på första bilden fick jag från familjen och det på den andra bilden fick jag från mina kompisar c: Jag är superglad för alla presenter och jag fick väldigt mycket av det jag önskade mig + lite till. Och förresten, om ni vill se en kort video på vad min Tardis som är en burk kan göra så kan ni klicka här (den är supercool)
 
Ha en härlig kväll!♥

Kommentarer
ellenlundis

Åh så fina. :D Har du börjat använda dom nya pennorna ännu? Hört att dom är jätte bra, men så dyra dom är. :o

2013-11-10 | 10:45:14
Bloggadress: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback