Veckan i instagram

- Solnedgången när jag var på väg hem från skolan en dag. Den går ju ner så himla tidigt nu, inte ok.
- Jag bor i mina sammetsleggings (och jag skojar inte ens, jag har på mig de nästan varje dag)
- Klotter på min arm som jag gjorde när jag inte kunde sova.
- Jag älskar min nya halsduk för den är ca tusen meter lång och helt fantastisk.
 
- Målade lite med mina nya penslar i mitt nya block. Jag blev dock inte så nöjd med reslutatet men penslarna var iaf superbra.
- Fin skog när jag joggade i lördags.
- Här frös jag ihjäl när jag hjälpte Emilie med hennes bildprojekt till skolan.
- Men om man bortsåg från kylan så var det fint väder och solnedången var vacker så det var ok ändå.
 
Ha en fortsatt fin dag!♥

Kommentarer
Daniella 🌙

halsduken <3

2013-11-19 | 01:54:54
Bloggadress: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback