Höstlov

I fredags fick jag äntligen höstlov och herregud vad skönt det är att vara ledig!
 
Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag var på Vässarö från i fredags kväll ända tills igår eftermiddag. Under helgen hade vi nämligen konfåterträff och det var himla mysigt att träffa alla fina människor igen efter tre månader. Vi gjorde egentligen inte så mycket men det var underbart att bara vara där och hänga med varandra c: När återträffen var slut på söndagseftermiddagen stannade majoriteten av konfen kvar på ön för att delta i Ris och röj. På Ris och röj fixade vi i ordning ön inför vintern. Några av mina uppgifter var att skrubba köksgolvet och bära och bränna ris och grenar från skogen. Även om inte uppgifterna var superkul var umgänget riktigt bra så det var nice ändå (:
 
Men som sagt, sen igår kväll är jag hemma från Vässarö och det är lite sorgligt fast mest skönt. Resten av lovet hade jag tänkt att ta det lungt och hitta på lite små saker, som bland annat att gå bus eller godis och ha filmkväll.
 
Ha en fortsatt fin dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback