Illegal length mascara

Idag var jag i stan med mamma och då passade jag på att köpa en ny mascara eftersom min gamla var helt slut. Den nya blev av märket Maybelline och heter Illegal length, låter spännande eller hur? Jag har redan hunnit testa den och den är galet bra! Fransarna blir väldigt långa, svarta och superfina c:
 
Snart ska jag in till stan igen för att träffa Daniella och se på bio. Vi ska se filmen Vi är bäst och både jag och hon är galet pepp på den. Vi hoppas verkligen att den är så bra som vi har förväntat oss ^-^
 
Vad har ni gjort idag och ska ni göra något kul ikväll?♥

Kommentarer
Ella

Har redan sett filmen två gånger, hahah, den är jättebra :)

2013-10-19 | 20:20:02
Bloggadress: http://sockervaddstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback