Nytt på ryggsäcken

För några veckor sedan ändrade jag om lite med mina pins på min ryggsäck genom att jag satte dit lite nya och tog bort lite gamla. Jag tycker resultatet blev väldigt fint och att min personlighet kommer fram väldigt bra. Jag är ju faktiskt en bandälskande, gay, feminist som dagligen säger "oh my fucking god".
 
Sen så satte jag också dit ett rosa band. Det är ju "pink oktober" och att köpa ett band för 20 eller 25 kr och på så sätt ge pengar till bröstcancerfonden tycker jag är en fin grej att göra. 25 kr är trots allt inte så himla mycket pengar och man gör något gott och det är ju alltid bra c:
 
Ha fortsatt fin kväll!♥

Kommentarer
ellenlundis

Åh så fin din väska du har. :D Ska köpa en fjällräven kånken snart.

2013-10-28 | 18:11:54
Bloggadress: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback