Stockholm Zombiewalk

Hejsan! Igår var jag, Daniella och Anna på Zombiewalk :D För er som inte har så bra koll på vad det är kan jag kortfattat säga att det är ca tusen pers/zombies som tillsammans går i två timmar genom centrala Stockholm. Detta är ett event som sker en gång om året och iår gick vi från parken mellan stockholm södra och medis till humlegården. Det var väldigt mycket folk fastän det skedde en månad senare än vanligt med superkallt och lite regnigt väder. Jag tycker att det var helt fantastiskt kul (trots kylan) och det var sjukt coola zombies som gick med i tåget c:
 

Kommentarer
fellforbooks.blogg.se

Vad coola och läskiga alla var!

2013-09-29 | 16:16:26
Bloggadress: http://fellforbooks.blogg.se/
Clara

Haha, halva jag är med på bild nummer 5 (randig tröja). xD

Svar: ja omfg! jag såg inte det förens du sa det :O
ellenskywalker.blogg.se

2013-10-05 | 21:22:14

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback