Veckan i instagram

Hejhej! Här kommer förra veckan med bilder från min instagram. Jag heter föresten RegnigVinter på instagram om ni skulle vilja följa mig där c:
 
- Emilie hade lovat mig en cupcake och till min stora förvåning fick jag faktiskt en dagen efter ^-^
- Halsdukspremiär
- Youtubern AmazingPhil var i Stockholm och hade ett meet-up. Jag fick ta en bild med oss tillsammans och så kramade han mig :D Det var helt otroligt och jag var både chockad och överlycklig efteråt
- Vantpremiär
 
- Jag köpte skorna på tisdagen men använde de inte utomhus förens på fredagen
- Zombiewalk med Anna och Daniella
- Frukost samtidigt som jag såg på The Big Bang Theory
- Mitt nyfärgade hår 
 
Idag är det måndag och jag hoppas att ni alla kommer att få en fantastisk vecka trots tråkigt väder och skolarbete!♥

Kommentarer
ellenlundis

Åh vilken mysig halsduk du har! :D Jag tycker att du tar så fina bilder!

2013-09-30 | 17:59:59
Bloggadress: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback