Torsdagslista

Hur såg du ut för exakt ett år sen?
(För ett år och fem dagar sedan) 
 
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Idag när jag fick reda på att jag fick 16 av 20 poäng på mitt bildintagningsprov till gymnasiet. Det verkar som att jag nästan helt säkert kommer att komma in på mitt förstahandsval :D
 
Har du gjort något på sistone som du inte gjort förr?
Förra veckan tävlade jag och några kompisar om hur många Mariekex vi kunde vända i munnen utan att använda händerna. Jag klarade bara ett (några klarade tre stycken!) men jag är glad ändå.
 
Vad stör dig just nu?
Att mitt internet slutar fungera varannan minut. Helt plötsligt så tystnar musiken i 15 sekunder och sen börjar det låta igen. Galet irriterande.
 
Vad åt du till middag igår?
Falafel med ris, tomatsås och sallad. Supergott yes yes!
 
Vad köpte du senast?
En chailatte för alltså helt ärligt så är kaffe till för mesar och chaite för hårdingar.
 
Något du bör ta tag i
Mina läxor, någon förvånad? Nästa vecka ska jag lämna in en NO uppsats som jag inte börjat med, jag har geografi prov om en vecka på pricken och nationella prov i biologi + att jag måste skriva ett tal i svenskan. Hejdå fritid.
 
Ett citat som passar dig
 
En besatthet
Torkade fikon och Pretty little liars, det är liksom livet.
 
Listan är tagen från Sandra

Kommentarer
Daniella 🌙

gud vad du är söt <3

2014-04-03 | 18:43:05
Bloggadress: http://vapenbroder.blogg.se/
Lilla jag

Åh grattis grattis till intagningspoängen!

sv: tack! c:

2014-04-03 | 20:30:03
Bloggadress: http://banbrytande.blogg.se
Emelie

Kul att läsa! :D

2014-04-11 | 19:00:26
Bloggadress: http://ewelies.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback