Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig

Broder Daniel Forever
Monki / H&M / Rockhuse / Dr Martens

Jag har fått en kärlek för långa kjolar och stora silvriga kedjor, tycker det är hur fint som helst! Så om nån skulle vilja köpa en julklapp till mig så är det två julklappstips ;)
 
Och på tal om julklappar, nu är det bara sex dagar kvar till julafton och det är ju alltså mindre än en vecka. Jag längtar såklart supermycket men jag har även lite panik för jag har inte köpt en endaste julklapp, hur ska det här sluta? :o
 
Har ni köpt några julklappar än?♥

Kommentarer
Anonym

Inget dumt med frågan då jag faktiskt gillar din klädstil just nu väldigt starkt!) Men har du ''lagt ner'' fairy kei och så? :o

2013-12-19 | 15:16:29
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack så jättemycket:)

2013-12-19 | 15:46:03
Bloggadress: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback