Gymnasiemässan

catsMonki / Dr Martens / H&M / ASOS / Romwe
 
(Snälla kan någon ge mig kjolen? Den är ju helt fantastisk!)
 
Hej på er! Igår och idag var jag på gymnasiemässan och det gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Innan mässan kollade jag upp lite skolor som jag sedan pratade med och nu har jag hittat tre olika skolor med några inriktningar som verkar väldigt bra. Senare i år och i början av nästa ska jag gå på öppna hus och sen så ska jag bestämma mig för vilken skola som jag helst vill gå på. Jag är sjukt spänd och förväntansfull och hoppas verkligen att det här med gymnasium blir bra.
 
Ha en fortsatt mysig kväll!♥

Kommentarer
Anonym

Så bra!

svar: haha, är i och för sig bara en vecka ifrån att vara 99a :)

2013-11-23 | 19:21:12

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback