Halsdukar

Scarves
Monki
 
Den halsduken jag använder sedan två år tillbaka är en svart tubhalsduk som jag har påtat själv. Nu har jag dock blivit lite trött på den eftersom den är lite för omysig och kommer bli tråkig när jag börjar använda min svarta tjockjacka i vinter. Så därför är jag nu på jakt efter en ny halsduk, men problemet är bara att jag inte vet vilken jag vill ha. Fast jag funderar starkt på någon av de här uppe från Monki. Jag gillar verkligen den grön-/svartrandiga och den med neon-mönster. Men åh jag tycker att det är så svårt att bestämma mig, får ju beslutsångest </3
 
Aja, ni får ha en fortsatt trevlig söndag medan jag tänker ut vilken halsduk som blir bäst♥

Kommentarer
ellenlundis

Mys, mys mys ^^

2013-11-10 | 10:43:58
Bloggadress: http://finlandsgullet.wordpress.com/
Daniella 🌙

jag vill ha en sjumeters lång som når tio varv runt halsen <3

Svar: ja åh gud vad härligt, det vill jag också ha! <3
ellenskywalker.blogg.se

2013-11-10 | 21:41:55
Bloggadress: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback