Tisdagslista

Dagens låt: Den här, för jag är arg (wow en länk till youtube istället för spotify, coolt hörrni)
 
Dagens smink: Eyeliner och mascara såklart!
 
Dagens frisyr: Den vanliga↓
 
Dagens klädsel: Stor svart kofta, svart/vit blommig blus, ett par alldeles förstora slitna jeans och glittriga strumpor.
 
Dagens roliga händelse: Victoria, fast i och för sig så är hon en människa men alltså jag skrattar ihjäl mig så fort jag är med henne. Idag berättade hon tex om hur hon hade smygfotat en av mina kompisar på tunnelbanan.
 
Dagens planer: Ja alltså nu har ju nästan hela dagen gått men kvällens planer blir att laga en enkel middag och sedan plugga plugga plugga.
 
Dagens saknad: Daniella, den plutten har varit sjuk ett tag nu så det känns som om jag inte sett henne på evigheter.
 
Dagens tråkigaste: Jag hade på mig min vinterjacka idag även fast jag hade lovat mig själv att inte använda den förens snön kom. Så därför gick jag alltså runt som en korv hela dagen, usch ge mig värme någon!
 
Dagens mat: Till lunch var det en flummig pasta med ost- och spenatfyllning och till middag får vi se vad det blir, antingen nån grönsaksröra eller pasta igen.
 
Dagens mående: Trött och arg på skolan.
 
Dagens tanke: Kan inte någon ta mig till ett ställe där solen aldrig går ner och ord som vinterjacka och halsduk inte existerar?
 
Dagens längtan: Först längtar jag efter lite konserter (Håkan och Bring me the horizon i december) och sen längtar jag också efter julafton.
 
Dagens smycke: Mitt silvriga fjäderörhänge, den är ju standard.
 
Dagens önskan: En resa till New York. Jag och familjen var ju där 2010 och jag vill dit igen nu nu nu.
 
Listan har jag tagit från Sandra

Kommentarer
Ella

Haha, har alla kunskapsskolor samma mat? Hade också flummig pasta med fyllning idag...
Hatar också kylan, fast jag äger inte ens en vinterjacka så det kommer att bli ett problem när snön kommer.

2013-11-19 | 18:26:57
Bloggadress: http://sockervaddstankar.blogg.se
Ella

svar: åh tack så mycket :)

2013-11-20 | 11:08:00
Bloggadress: http://sockervaddstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback