Mitt enda liv

Hejhej! Igår kväll var jag och Andrea på Jonas Gardells show Mitt enda liv. Den var ca världsbäst och Jonas är den mest fantastiska människan i hela universum (men det visste vi ju redan). Showen var en blandning mellan humoristiskt, allvarligt, personligt, unikt, med inslag av musikalnummer och såklart helt präglad av Jonas. Han pratade bla om sin ungdom, familj, rädslor, Tårka aldrig tårar utan handskar och 80-talet, och om allmänt random grejer som tex hur en fax funkar och hur det var att se på TV när han var liten. Den var alltså helt enkelt underbart bäst!
 
Det här var andra gången jag såg honom live och det kommer förhoppningsvis bli många gånger till i framtiden♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback