Ny magtröja och två halsband från Kawaii Parade

För några dagar sedan köpte jag dessa grejer ↓
 
 
Jag blev kär i magtröjan så fort jag såg den på Topshop och jag var bara tvungen att köpa den. Jag faller så himla lätt för magtröjor att det nästan är lite läskigt, men det är ju så himla fint!
 
De två halsbanden (Som för övrigt är dödsrelikerna och David Tennant) köpte jag av Nikee på en loppis som hon sålde sina egengjorda smycken på. Hon gör så fantastiskt fina grejer! Om ni vill se mer smycken/accessoarer som hon har gjort kan ni gå in på kawaiiparade.storenvy.com och titta/köpa c:
 
Ha en fortsatt fin dag!♥

Kommentarer
Emelie

Härliga inköp! :D

2014-04-14 | 13:00:53
Bloggadress: http://ewelies.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback