Sportlov

Igår fick jag äntligen mitt efterlängtade sportlov och alltså herregud vad skönt det känns att jag ska vara ledig hela nästa vecka! 
 
Lovet firades in igår med ett bubbelbad och sedan såg jag på tv-serier och åt kakor. Himla härligt! Det är extra skönt med lov nu eftersom veckan som gått har varit väldigt intensiv. Jag har nämligen varit i Falun med årskursen måndag-fredag. Varje år åker vi dit i en vecka och bor som på en internatskola. Vi hade praktiskt undervisning (hemkunskap, slöjd) på dagarna och hängde och hade det nice på kvällarna. Det var väldigt kul men också som sagt väldigt intensivt och ansträngande så det är skönt att vara hemma igen c:
 
Jag har inte så mycket planer för lovet men jag kommer nog mest måla, se på tv-serier och kanske träffa lite kompisar. Vanligtvis brukar jag och familjen alltid åka iväg på skidresa under sportlovet men det blev inte så i år. Väldigt trist tycker jag men det är i och för sig väldigt skönt att bara slappa hemma också.
 
När har ni sportlov och vad ska ni hitta på då?♥

Kommentarer
Linnéa

Åh mitt sportlov är slut efter i morgon, usch, ångest då det varit så himla mysigt. Sovit, tecknat, träffat vänner och massa tedrickande.

Hoppas du får ett superskönt lov! :))

2014-02-22 | 19:53:55
Bloggadress: http://blomstrandefeminist.blogg.se/
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men vad skönt med lov. Det känns som att ni är ganska sena med lov va?

2014-02-22 | 21:10:08
Bloggadress: http://sessie.se

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback