Tre bra saker

Hejhej!
 
Jag har upptäckt att jag är ganska usel på att blogga men det är ju så det kan gå när skolan stressar ihjäl en. Men aja, jag ska bli bättre på det här med bloggningen utan att klaga allt för mycket på prov, läxor, inlämningar, gymnesievals kluvenheter och ångesten inför nationella proven. Det låter väl bra?
 
Här får ni iaf en kort lista på tre grejer som är bra just nu trots alla jobbiga grejer i skolan:
 
1. You Me At Six nya album Cavalier Youth som släpptes för någon vecka sedan. Den är väl ungefär exakt det enda som spelas i mina lurar just nu. Favoritlåtarna är nog Room to breathe, Wild ones, Forgive and forget och Lived a lie. Jag ska förresten se You Me At Six om en månad och tre dagar, längtar så himla mycket!
 
2. Etsy shoppen Nasty Nasty. Den säljer så himla fab pins och tygmärken, jag vill ju bara ha allt allt allt.
 
3. Imorgon är det fredag och det betyder att det snart är helg, och alltså helg = det bästa med veckan. Jag har dock inte så mycket helgplaner men jag hade tänkt att se på serier, sova och eventuellt shoppa lite kläder.
 
Ha en fin kväll!♥

Kommentarer
Emelie

Jobbigt när skolan blir stressig!

2014-02-08 | 13:58:47
Bloggadress: http://ewelies.blogg.se
Ella

Åh, jag älskar fight like a grrrl-pinsen! Måste nästan beställa hem en... eller hundra...

2014-02-08 | 15:14:23
Bloggadress: http://banbrytande.blogg.se
Underlandet

Ja! Vilken fin etsy-shop.

2014-02-09 | 20:49:45
Bloggadress: http://underlandet.storenvy.com

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback