Ny foundation

Jag har inte användat foundation så mycket tidigare men för ett tag sen så kände jag att jag ville börja göra det och därför började jag att titta efter lite olika sorter och så. Det finns ju så väldigt många olika varianter och märken och det är ju egentligen inte jättestor skillnad mellan dem, så vilken ska man välja? Jag fick lite beslutsångest men bestämde mig till slut för att köpa denna från Maybelline.
 
Jag tycker att den funkar superbra och jag gillar den väldigt mycket. Det är den näst ljusaste nyansen, för så blek är jag. Jag köpte den på Kicks så när jag ändå var där inne så passade jag även på att köpa en ögonskuggsborste för sånt är ju också bra att ha.
 
Ha en fortsatt fin dag!♥

Kommentarer
Anna

Önskar mig önskerubrik-inlägg här ja,men hur sätter du ihop en bra outfit?
Älskar dina outfits(även dom i decora när jag hade den perioden)men så fort jag på morgonen ska välja och liksom alla mina klänningar&kjolar är så överanvända att dom blivit fula (använt dom i kombinationer gånger tusen) då blir det att man drar på sig mysbyxor=Överanvändt mysbyxor hela höst&vintern.
Skulle även shoppa nya FRÄSCHA kläder idag och kommer hem med en för stor polotröja,lyckat😒

2014-01-07 | 19:40:55
Emelie

Har varit sugen på att prova den där, har hört mycket bra om den ^^

2014-01-07 | 20:42:01
Bloggadress: http://ewelies.blogg.se
Sofia

hört att den ska vara väldigt bra!<3

2014-01-12 | 14:17:38
Bloggadress: http://sofiasopic.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback