Outfits 2013 September - December

Nu kommer sista delen av tillbakablickarna av 2013, dvs hur jag såg ut mellan September och December.
 
September
En dag var jag Hit Girl och anledningen till detta var för att vi hade spexklassfoto med superhjälte tema. Temat var min idé och det hade varit jättekul om alla hade klätt ut sig och om fotografen låtit mig stå upp istället för att tvinga mig att sitta ned på golvet. Men men, det var ett bra tema även om inte alla förstod det.
 
En annan dag var jag zombie och anledningen till att jag kände för att vara levande död ett slag var för att jag var med i Zombie walk. Det var betydligt roligare än det misslyckade spexfotot.
 
När jag inte var utklädd såg jag till exempel ut lite så här och gick runt med låga docs på fötterna. Jag köpte nämligen mina låga dr martens i September och det var nog det bästa beslut jag någonsin tagit. Jag kommer älska dessa skor när jorden gått under. På riktigt alltså, de och jag forever.
 
I slutet av månaden färgade jag håret rosa och orange och posade galet på mitt rum.
 
Oktober
Köpte jeansen och skjortan med katter på och gick runt lite så här. Jag var (ok, är fortfarande) väldigt awkward framför kameran, liksom vad är grejen med de smått flygande armarna och sneda huvudet?
 
En kväll när jag hade tråkigt vågade jag håret. Jag kände mig lite som en ängel och drömmde små hemliga drömmar om att alltid ha sånt hår.
 
Jag gick även till optikern och fixade nya glasögon. Är så sjukt nöjd med dessa bågar och tycker tusen gånger bättre om mina nya glasögon än de gamla.
 
November
I början av November färgade jag håret i en röd som lite senare förvandlades till rosa. Jag träffade även Superman på Gamex, jag körde på jeansjacka och han på sin Man of steel outfit.
 
Fyllde 15 år och fick min favoritmagtröja i present. Har använt den tusen gånger och tycker väldigt mycket om den.
 
Köpte världens mysigaste sammetsleggings som jag älskar av hela mitt hjärta, de är så himla sköna! Jag såg även väldigt allvarlig ut på varenda bild jag tog och på just denna hade jag på mig en annan glittrig tröja och min röda hårfärg hade utvecklas till rosa.
 
December
En dag såg jag ut så här och sen på Lucia var jag tärna i luciatåget och hade en sån där rolig klänning och massa glitter på mig. (Och här ser ni mitt sneda huvud och mina flygande armar igen).
 
Den röda färgen som blivit rosa utvecklades en en gång och blev pastellrosa. Mitt hår är ju nästan som en Pokémon, utvecklas hela tiden.
 
Hade min favoritklänning på mig på julafton och lyckades le lite smått på bilderna.
 
Sen blev håret grönt för första gången någonsin (om man ignorerar mitt lila och gröna hår som jag hade ett tag i femman). Och så helt plötsligt hade hela året gått och på nyårsafton hade jag min hängselkjol och min glittriga tröja på mig.
 
Och nu är det 2014 och som en liten sammanfattning av tillbakablickarna så kan jag säga att jag tycker att jag ändrade min klädstil lite då och då under året som passerade. Inte så mycket kanske, men lite i alla fall. Jag hade ju lite perioder med olika kläder som jag gillade men en grej hade alla mina outfits genemsamt: alla kläder var sjukt fabulösa! Ja eller inte men det är ok, vi kan ju låtsas att jag är lite fab i mina drömmar i alla fall ;)
 
Ha det fint!♥

Kommentarer
Jonas

Du har en grymt skön stil tycker jag =) God fortsättning på det nya året btw ;)

2014-01-02 | 19:03:37
Bloggadress: http://thegamingground.com/
Karin Lygnersjö

Grymma outfits allihopa! :)

2014-01-02 | 19:11:48
Bloggadress: http://karinlygnersjo.blogg.se
Johanna - A dream as a model ♥

cool stil :)

2014-01-02 | 21:55:30
Bloggadress: http://jonza.blogg.se
milina.blogg.se

älskar ditt gröna hår :)

2014-01-03 | 01:16:07
Bloggadress: http://milina.blogg.se/
linah

snyggt hår du har!

2014-01-03 | 06:46:15
Bloggadress: http://linaheve.forme.se
Karin Lygnersjö

Sv: Vad söt du är, tack finis! <3

2014-01-03 | 15:14:43
Bloggadress: http://karinlygnersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback