Back on track

Jag är nog ungefär världens sämsta människa på att blogga för alltså herregud, det har ju gått över två månader sen sist! 
 
 
Det har hänt väldigt mycket i mitt liv under dessa två månader och det har varit dessa händelser tillsammans med den sista nästintill outhärdliga skolstressen som hindrat mig från att blogga :/ Dock har mina äventyr varit helt otroliga för tex så har jag varit på You Me At Six konsert + signering, spenderat en långhelg i mina drömmars stad Paris, träffat Markus Krunegård på hans skivsignering, hängt en helg i Göteborg där jag såg Håkan på Ullevi, haft avslutningsbal med årkursen, gått ur grundskolan, sett Kent, samt varit på Bråvalla festivalen. Och nu har jag sen ett tag tillbaka mitt efterlängtade sommarlov och det mesta jag gör är att läsa böcker, sova, se på tv-serier och hänga med kompisar. 
 
Så som jag skrev där uppe så hade jag alltså extra fullt upp med skolan så där i slutet av terminen i nian. Men alla sena kvällar med plugg var värt det för jag gick ut med betyg jag aldrig trodde att jag skulle få och jag kom in på sam-sam linjen på den skola jag ville och det känns så himla himla bra! Och tack vare att jag nu är ledig från allt det som skolan innebär har äntligen tid att blogga och jag har därför tänkt att lägga upp massa inlägg med bilder de senaste månadernas eskapader. Hoppas att ni tycker att det låter kul c:
 
Och hur som helst, jag är ledsen för att jag inte kunnat blogga men jag är tillbaka nu och jag hoppas att ni också kommer att fortsätta läsa bloggen trots att jag hade den oväntade pausen. Ha en fin dag!♥

Kommentarer
ellenlundis

Välkommen tillbaka! Jag har saknat dina inlägg och dej. Men har kollat på dina insta-bilder ett tag, medan du inte var aktiv på bloggen! :)

2014-07-06 | 14:19:36
Bloggadress: http://finlandsgullet.wordpress.com/
Anna

vilken skola/linje kom du in på på gymnasiet? :)

2014-07-08 | 10:29:42

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback