Tänk vad man kan hitta när man inte letar

För någon dag sedan var jag nere i förrådet här hemma för att leta fram grejer. Vårt förråd är sjukt stökigt och det står massa lådor staplade på varandra och om man inte vet exakt var det man leter efter ligger så hittar man det inte. När jag stod där och letade efter mina grejer, som jag förövrigt inte hittade, så fick jag syn två jackor som hängde på väggen. 
 
 
Tydligen sydde min mamma dessa jackor för 20-30 nånting år sedan och jag tycker att de är helt fantastiska. Jag har velat ha liknande jackor ganska länge nu men sånna är ju så himla dyra så det har inte blivit av att jag köpt någon, och det var ju tur för ni slipper jag ju göra det ;) 
 
Ha en fortsatt fin söndag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback